در کرج کجاست


بهترین شیرینی فروشی های کرج کدام‌اند؟ 

به طور قطعی میتوانم بگم که پیدا کردن و شناختن بهترین و مشهور ترین شیرینی فروشی های شهری به وسعت کرج حتی برای افراد ساکن انجا هم میتواند دشوار و مشکل باشد از این رو سعی دارم در این مطلب به بررسی بهترین شیرینی فروشی های کرج بپردازم.

دوستان عزیزم توجه داشته باشید که این لیست بر اساس نظرات کاربران مختلف و همچنین تجربه های شخصی هست و این لیست بر اساس خوش نامی ، شهرت و پرطرفدار بودن شیرینی فروشی ها نوشته شده است و هیچ رتبه بندی صورت نگرفته است بلکه هر کدام به انداره ی خودشان بی نظیر هستند.

امیدوارم این مطلب اطلاعات مفیدی برای شما داشته باشد.

بهترین شیرینی فروشی های کرج
لیست بهترین شیرینی فروشی های کرج

1- نان شیرینی تینا

این کارگاه فروش شیرینی، از سال 1389 در منطقه عظمیه کرج، شروع به فعالیت کرد. امروزه، این مجموعه به یکی از واحدهای موفق در زمینه تولید شیرینی در صنعت مشغول است. یکی از عوامل تمایزدهنده قنادی تینا نسبت به رقبا، استفاده از مواد با کیفیت برتر برای تهیه شیرینی و کیک‌های کم‌شیرین است. این محصولات حتی برای بیماران دیابت نیز مناسب بوده و از مواد باکیفیت استفاده می‌کنند.

شیرینی فروشی تینا از بهترین شیرینی فروشی های کرج
نان و شیرینی تینا کرج

این مجموعه با تعداد 40 پرسنل، به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولید کیک و شیرینی در استان البرز شناخته می‌شود. در انتخاب مواد اولیه برای تولید محصولات این فروشگاه، هیچ تردیدی نیست، زیرا پرسنل و مدیریت آن با بالاترین حساسیت و کنترل، به اطمینان از کیفیت مواد مصرفی می‌پردازند. ایجاد ترکیبی از پرسنل ماهر و آموزش‌دیده، همراه با دریافت گواهینامه ایزو در صنعت غذایی، این مجموعه را به یکی از بهترین شیرینی فروشی های کرج تبدیل کرده است.

آدرس: کرج، عظیمیه، 45 متری کاج. نرسیده به بانک مسکن، ابتدای پل آزادگان

نان شیرینی تینا از بهترین شیرینی فروشی های کرج
کیک های متنوع شیرینی فروشی تینا کرج

2- نان و شیرینی مانی

اگر به دنبال تنوع در انواع شیرینی‌ها و کیک‌های مجلسی می‌گردید، این قنادی یکی از انتخاب‌های برتر خواهد بود. استفاده از مواد اولیه با کیفیت عالی و ایجاد طرح‌های زیبا در کیک‌ها نیز از مزایای برجسته این فروشگاه است. در روزهای تعطیل و جشن‌ها، شواهدی از حضور پیروان پرشور این مجموعه می‌بینیم که از اقاصی نقاط کرج برای خرید به اینجا می‌آیند.

شیرینی فروشی مانی از بهترین شیرینی فروشی های کرج
نان و شیرینی مانی کرج

این فروشگاه نیز همانند دیگر برندهای مطرح کرج از یک کارخانه مجهز و کادری آموزش دیده بهره میبرد که این مزیت باعث میشود محصولات در تازه ترین و بهترین حالت خود به مشتریان ارائه گردند که اینجا را در لیست بهترین شیرینی فروشی های کرج قرار میدهد.

آدرس: کرج، بین میدان امام و میدان والفجر، جنب هیئت انصار

شیرینی فروشی مانی در کرج
ورودی شیرینی فروشی مانی کرج

3- شیرینی گلستان

قنادی گلستان، یکی از قدیمی ترین و محبوب‌ترین و بهترین شیرینی فروشی های کرج است که از سال‌ها پیش در منطقه مرکزی کرج خدمات با کیفیتی را به مشتریان ارائه می‌دهد. عرضه آجیل‌ها و شیرینی‌های تازه و با کیفیت، همچنین امکان پذیرایی از مجالس شما با بهترین مرغوبیت، از جمله مزایای برجسته این فروشگاه محسوب می‌شود.

آدرس: کرج – مابین میدان شهدا و شاه عباسی – خیابان مظاهری

نان و شیرینی گلستان در کرج
شیرینی فروشی گلستان کرج

4- شیرینی سادات حسینی

با سفر به چهارراه دانشکده در کرج، به طور طبیعی یکی از قنادی‌های اصیل و با کیفیت را بدون هیچ تلاشی خواهید دید. می‌توان گفت این مجموعه جزو 5 تا از قدیمی ترین قنادی های کرج است و به مدت سال‌ها پذیرای جشن‌ها و میهمانی‌های مختلف بوده است. در سال‌های اخیر، این قنادی با هماهنگی و با پیشرفت‌ صنعت و رفع نیازهای مشتریان، توانسته است تطابق خوبی با سلایق مشتریان خود ایجاد کند که ان را در لیست بهترین شیرینی فروشی های کرج نگه داشته است.

آدرس: کرج، نبش چهارراه دانشکده، شیرینی سادات حسینی

شیرینی فروشی سادات حسینی در کرج
شیرینی فروشی سادات حسینی کرج

5- شیرینی رنگارنگ

در منطقه گوهردشت، یک نام معتبر وجود دارد که در طول سال‌های گذشته تا به امروز، میزبان مجالس و لحظات شاد شما بوده است. این قنادی با نام “رنگارنگ”، با بیش از بیست سال سابقه، در این حوزه فعالیت دارد. در دوره‌های اخیر، با انجام تغییراتی در دکوراسیون، به زیبایی و اصالت خود افزوده و توانسته است بهتر از گذشته به مردم منطقه محصولات با کیفیت و دلپذیر خود را ارائه کند تا هیچ کس از آن پیشی نگیرد.

شیرینی فروشی رنگارنگ در کرج
شیرینی فروشی رنگارنگ کرج

شیرینی های رژیمی و کم شیرین و کیک های کم خامه از محصولات این قنادی میباشد. اخذ گواهینامه صنایع غذایی از کشور انگلستان نیز از افتخارات این قنادی است. مدیریت این مجموعه با آقای اقلی پور و ایشان اینجا را سالیان سال در لیست بهترین شیرینی فروشی های کرج نگه داشته است.

آدرس: کرج، گوهردشت، ابتدای سه باندی


6- قنادی نخل

در منطقه فاز 4 مهرشهر، یک نام قدیمی وجود دارد که حتی نسل‌های گذشته از آن خاطرات خوبی دارند. این قنادی توانسته است حتی پدران و مادران ما را هم با خاطرات خوبی به خود جذب کند. ترکیب مناسب قیمت‌ها و سال‌ها از اعتماد جامعه محلی مهرشهر، یکی از دستاوردهای بزرگ این فروشگاه است. همچنین، طعم واقعی آجیل‌ها و شیرینی‌های محلی دلیل وجود این قنادی در لیست بهترین شیرینی فروشی های کرج است.

آدرس: کرج – فاز4 مهرشهر نبش خیابان 404 غربی

شیرینی فروشی نخل در کرج
شیرینی فروشی نخل کرج

7- شیرینی دربار – محفل نو

در بلوار ارم مهرشهر، یک قنادی معتبر و محبوب با نام “شرینی دربار” فعالیت می‌کند. این مجموعه با داشتن پارکینگ مناسب برای مشتریان، طراحی زیبا و بهره‌گیری از پرسنل مجرب، به ارائه خدمات با کیفیت می‌پردازد. شهرت این مجموعه از نتیجه مدیریت قوی و برنامه‌ریزی دقیق آن نشأت می‌گیرد. ارتباط موثر با ادارات و شرکت‌های مناطق مختلف و ارائه خدمات پذیرایی در مناسبت‌ها و جشن‌ها، از خدمات دیگری است که این مجموعه به مشتریان ارائه می‌دهد و جایگاه خودش را در بین بهترین شیرینی فروشی های کرج حفظ میکند.

آدرس: کرج مهرشهر، بلوار ارم، نبش خیابان 113

شیرینی فروشی دربار در کرج
شیرینی فروشی دربار کرج

8- شیرینی شازده

یکی از قنادی‌های با کیفیت و جذاب در منطقه عظیمیه کرج، قنادی “شازده” است. تحت مدیریت آقای عابدی، این مجموعه یکی از برترین واحدهای تولید کیک و شیرینی را به ارمغان آورده است. مشتریان این قنادی به برخورد دلپذیر پرسنل و طراحی زیبای فروشگاه اضافه به کیفیت بالای شیرینی‌ها را به عنوان دلایل خریدشان می‌شناسند. سابقه کار آقای عابدی در شهرهای متعدد از جمله تهران، کرج و تبریز، همچنین تجربیات بین‌المللی و دریافت گواهینامه‌های مدیریت بین‌المللی، از سوابق و دستاوردهای ارزشمند این مجموعه می‌باشد.

شیرینی فروشی شازده در کرج
شیرینی فروشی شازده کرج

طراحی و تولید کیک های خاص و تلخ که نیاز به مهارت بالایی می طلبد، از نقاط قوت این قنادی است و این قنادی را در لیست بهترین شیرینی فروشی های کرج پشتیبانی میکند.

آدرس: کرج عظیمیه – میدان مهران


9- قنادی گلچین

در محدوده گلشهر نیز یکی از قنادی های قدیمی این منطقه وجود دارد که سالهاست پذیرای میهمانی اهالی آن منطقه است. قنادی گلچین از قدمت بالایی برخوردار است و انواع کیک و شیرینی با بالاترین کیفیت در آن ارائه میشود و از بهترین شیرینی فروشی های کرج است.

شیرینی فروشی گلچین در کرج
شیرینی فروشی گلچین کرج

تغییر دکوراسیون و استفاده از نمایی چشم نواز در کنار خدمات خوب به مشتریان، این قنادی را بیش از پیش در نظر مشتریان محبوب کرده است. اگر ساکن منطقه 45 متری گلشهر هستید حتما از این قنادی دیدن کنید.

آدرس: کرج 45 متری گلشهر- نبش ارغوان شرقی


10- شیرینی مهران یزدی

در منطقه سه راه گوهردشت، پس از معرفی قنادی “رنگارنگ”، به قنادی “مهران یزدی” می‌پردازیم که از بهترین شیرینی فروشی های کرج است و با همان اندازه خوشنام است و تعداد زیادی از مشتریان همیشگی و وفادار دارد.

منطقه سه راه گوهردشت همواره یکی از پرترددترین مناطق مرکزی کرج و پراز شلوغی است. از این رو، اگر از جلوی این قنادی عبور کنید، بوی دلپذیر دست‌سازه‌های دانمارکی تازه را حس خواهید کرد که به شما تشویق به خرید محصولات آنجا می‌کند.

آدرس: کرج سه راه گوهردشت

شیرینی فروشی مهران یزدی در کرج
شیرینی فروشی مهران یزدی کرج

11- قنادی رضا

در مرکز شهر کرج، یکی از قنادی‌های با سابقه به نام رضا، با معماری و موقعیت جذاب خود، توانسته است توجه همگان را به خود جلب کند. تنوع گسترده‌ای از کیک‌ها و دسرها به همراه کیفیت برجسته در تهیه شیرینی‌های خشک، تضمین می‌شود که از این انتخاب بهره‌وری خواهید کرد، بدون هیچگونه پشیمانی و به همین دلایل این قنادی یکی از بهترین شیرینی فروشی های کرج به حساب میرود.

آدرس: کرج خيابان بهشتی

شیرینی فروشی رضا در کرج
شیرینی فروشی رضا کرج

12- نان شیرینی نیما

یکی از قنادی هایی که در سالهای اخیر رشد خوبی داشته و مشتریان زیادی برای خود پدید آورده است، مجموعه نان شیرینی نیما است. ارائه انواع دسر و بستنی در کنار سفارش کیک میتواند سلیقه هر مشتری را بخود جلب کند به همین دلیل این قنادی در لیست بهترین شیرینی فروشی های کرج جای دارد.

آدرس: کرج – مهرویلا سه راه تهران

شیرینی فروشی نیما در کرج
شیرینی فروشی نیما کرج

13- قنادی دنیای شیرین – محفل

در منطقه مهرشهر، نامی دیگر که در لیست بهترین شیرینی فروشی های کرج است، “دنیای شیرین” نام دارد. این فروشگاه مجموعه‌ای از انواع کیک، شیرینی و شکلات با بهره‌گیری از مواد اورجینال خارجی را در اختیار دارد. طراوت و مرغوبیت مواد این فروشگاه از سایر قنادی ها متمایز است. تقریباً هر نوع دسری که تمایل دارید، در اینجا قابل تهیه است.

یکی از ویژگی‌های جالب این مکان این است که وزن محصولات به جعبه‌ی شیرینی افزوده نمی‌شود، که این به شما اجازه می‌دهد تا بهره‌وری بیشتری از خرید خود داشته باشید. این امر در کنار برخورد متناسب و فضای پذیرایی مطبوع، تجربه‌ی لذت‌بخشی از خرید را به شما هدیه می‌دهد.

آدرس: کرج – گوهردشت – ابتدای خیابان مطهری

شیرینی فروشی دنیای شیرین کرج
شیرینی فروشی دنیای شیرین کرج

14- شیرینی روما

یکی دیگر از بهترین شیرینی فروشی های کرج، “شیرینی روما” است که با ارائه محیطی دلنشین و پرسنلی با برخورد دوستانه، توانسته در میان قنادی‌های این منطقه به شهرت دست یابد.

آدرس: کرج – گوهردشت – ابتدای خیابان مطهری

شیرینی فروشی روما در کرج
شیرینی فروشی روما کرج

15- قنادی روناک

در منطقه مهرشهر، دیگر یکی از قنادی‌های معتبر را در بلوار ارم مشاهده می‌کنیم، قنادی “روناک” نام دارد و با اصولی چون “همیشه حق با مشتری است”، فعالیت می‌کند. یکی از خدمات جذاب این قنادی به مشتریان، اهدای بادکنک‌های رنگی در هر روز پنجشنبه از هر هفته می‌باشد. همچنین، این قنادی در ماه‌های اخیر در حال آماده‌سازی برای فروش آنلاین محصولات خود نیز می‌باشد.

شیرینی فروشی روناک در کرج
شیرینی فروشی روناک از بهترین شیرینی فروشی های کرج

آدرس: کرج بلوار ارم – سه راه کیانمهر


خداحافظی

در پایان باید خدمت شما دوستانم عزیزم بگم که هدف از این مطلب رده بندی نبوده و همه ی این موارد ذکر شده از بهترین شیرینی فروشی های کرج هستند و مطمعن باشید که با توجه به نظرات کاربران مختلف و تجربه ی شخصی و بنده حق حضور در این لیست و حداقل یک بار بازدید را دارند

امیدوارم که این مطلب و اطلاعات برای شما مفید بوده باشه. به یاد داشته باشید که از دیگر مقاله های سایت در کرج کجاست نیز بازدید کنید.


یک پاسخ

  1. شیرینی تینا فقط اسمش پرآوازه شده توی کرج ولی فقط یه دروغ بزرگه اگه نمیخواین فریب بخورین از اونجا خرید نکنین تمام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *