در کرج کجاست


بهترین کارواش های کرج کدام اند؟

در این مطلب به بررسی 6 تا از بهترین کارواش های کرج میپردازیم و شماره تماس، آدرس و تصاویر انها را معرفی می کنیم تا در وقت شما عزیزان صرفه جویی شود و تصمیم گیری برایتان اسان تر شود.

بهترین کارواش های کرج
لیست 6 تا از بهترین کارواش های کرج

کارواش‌ها جزء مجموعه‌های خدماتی محبوبی هستند که طی سال‌های اخیر دچار تغییرات بسیاری شده‌اند. در اینکه همگام شدن کارواش‌‌ها با تکنولوژی و برطرف کردن نیاز مشتریان با ابزارهای مدرن، سبب برق افتادن اتومبیل‌ها و افزایش رضایت مشتریان می‌شود شکی نیست. اما بهترین کارواش های کرج کارواش هایی هستند که علاوه مجهز بودن به خدمات ویژه، آن خدمات را به شیوه‌ای مطلوب به مشتریان و همشهریان ارائه میکنند.

به عبارتی بهترین کارواش‌های کرج می‌دانند که فقط مجهز بودن به ابزارهای جدید کافی نیست و باید بر معرفی خدمات خود تمرکز کند. از آنجایی که پنل‌ پیامکی، مطمئن‌ترین، سریع‌ترین و ارزان‌ترین شیوه‌ ارتباط با مشتریان است، حرفه‌‌ها نیز از آن بهره می‌گیرند.

بهترین کارواش های کرج
لیست بهترین کارواش های کرج

1- کارواش لاکچری کرج

کارواش لاکچری، از بهترین کارواش‌ های کرج است که پرسنلی مجرب و کاربلد دارد. این مجموعه تمام خدمات مورد نیاز کارواش ماشین‌های سواری و باری با هرگونه خدمات مانند روشویی و توشویی را ارائه می‌دهد. دقت و سرعت در ارائه خدمات از یک سو و قیمت گذاری استاندارد و مناسب از سوی دیگر سبب محبوبیت این کارواش شده‌اند. این مجموعه در کنار تعامل سازنده و مؤثر با مشتری، تخفیفات ماهانه و دوره‌ای برای مشتریان قائل است. ساعت کاری این مجموعه از ۸ صبح الی ۸ شب است.

کارواش لاکچری از بهترین کارواش های کرج
کارواش لاکچری از بهترین کارواش های کرج

آدرس: کرج، گل‌شهر، پس از پل سردخانه مهرشهر، ابتدای خیابان بلوار غربی

شماره تماس: 02634204031 . 09198212235


یکی از کارواش‌های خوشنام کرج که پرسنلی با تجربه و خوش‌برخورد دارد، کافه کارواش است.  این کارواش تمام خدمات خود اعم از روشویی، صفر شویی، توشویی، واکس صندلی و … را در فضایی اختصاصی و بزرگ به مشتریان ارائه می‌دهد. تنوع خدمات کارواش باران، انتخاب خدمات مدنظر مشتریان را آسان کرده است. قیمت مناسب و سرعت عمل ارائه خدمات نیز سبب محبوبیت این کارواش شده است. کافه کارواش نیز به مناسبت‌های مختلف تخفیفات ۱۰ الی ۵۰ درصدی روی خدمات خود می‌گذارد. این کارواش از 8 صبح تا 9 شب باز است.

کافه کارواش باران از بهترین کارواش های کرج
کافه کارواش باران از بهترین کارواش های کرج

آدرس: محله باغستان، خیابان بوستان سیزدهم

شماره تماس: 02634347731


کارواش بزرگ البرز همان‌طور که از نامش پیداست به‌عنوان یکی از بهترین کارواش‌ های کرج شناخته می‌شود. این مکان تمام خدماتی که مشتریان از یک کارواش خوب انتظار دارند را به آن‌ها ارائه می‌دهد. پرسنل توانمند و با انضباط کارواش تحت نظر مدیری توانمند نیز سرعت ارائه خدمات را به شیوه‌ای مطلوب افزایش داده‌‌اند. موقعیت مکانی مناسب کارواش البرز مراجعه مشتریان را تا حد مطلوبی آسان کرده است. تایم پذیرش اتومبیل در کارواش البرز از ابتدای صبح الی غروب است.

کارواش البرز از بهترین کارواش های کرج
کارواش البرز از بهترین کارواش های کرج

آدرس: کرج، خیابان درختی، حدفاصل عطار و حافظ

شماره تماس: 02633525785


کارواش درختی را می‌توان یکی از بهترین کارواش‌ های کرج محسوب کرد که خدمات بسیار خوبی دارد. این کارواش علاوه بر شستشوی کامل اتومبیل‌ها، خدماتی مانند پولیش بدنه، صفرشویی، خش‌گیری رنگ، قیرشویی و … را به مشتریان ارائه می‌دهد. در واقع این کارواش علاوه بر کارواش اتومبیل، مشکلات و عیوب آن‌ را نیز رفع می‌کند.  علاوه بر این، توانایی پرسنل مجموعه سبب انجام خدمات به بهترین نحو شده است. تعبیه بوفه در محیط کارواش، استراحت و وقت‌گذرانی را برای رانندگان مهیا کرده است. این کارواش از 8 صبح تا ساعت 7:30 شب باز است.

کارواش درختی از بهترین کارواش های کرج
کارواش درختی از بهترین کارواش های کرج

آدرس: کرج، گلشهر، اول خیابان درختی، ۲۰۰ متر مانده به بانک ملی

شماره تماس: 02633514152


استفاده از ابزارهای مدرن و اختصاصی کارواش سطح مصرف آب و کیفیت خدمات را به طور قابل توجهی تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. کارواش الماس نیز با آگاهی به این نکته از بهترین لوازم شستشوی اتومبیل بهره می‌گیرد و ان را به یکی از بهترین کارواش های کرج تبدیل کرده است. مدیریت این مجموعه در کنار قیمت گذاری مناسب، تخفیفات دوره‌ای برای مشتریان وفادار و عادی نیز ارائه می‌دهند. سرعت عمل پرسنل کارواش الماس از اتلاف وقت مشتریان پیشگیری کرده و سبب جلب نظر آن‌ها شده است. ساعت کاری این کارواش از ۸ صبح الی ۸ شب است.

کارواش الماس از بهترین کارواش های کرج
کارواش الماس از بهترین کارواش های کرج

آدرس: کرج، عظیمیه، حدفاصل مهران و اسبی، کنار بانک ملت

شماره تماس: 02632541501


کارواش مدرن جهانشهر کرج با مدیریتی منظم و دقیق به یکی از بهترین‌های کرج بدل شده است. در این کارواش کاربردی‌ترین خدمات شستشوی اتومبیل همچون صفرشویی، روشویی، توشویی، قیر شویی و … نیز با کیفیت مطلوب انجام می‌شوند. تایم کاری این کارواش تا ۸ شب نیز طول می‌کشد. برخورد محترمانه پرسنل با مشتریان و توجه به درخواست آن‌ها از ویژگی‌های بارز کارواش مدرن است.

کارواش مدرن جهانشهر از بهترین کارواش های کرج
کارواش مدرن جهانشهر از بهترین کارواش های کرج

آدرس: جهانشهر کرج، بلوار مولانا، روبه‌روی کلینیک نور دیدگان

شماره تماس: 02634213106


با توجه به اینکه امروزه  دیگر هدف از مراجعه به کارواش، صرفاً شستشوی ظاهری اتومبیل نیست، خدمات مختلف کارواش‌ها اهمیت بالایی دارد. بهترین کارواش‌ها در وهله اول بدون هیچ ضرر و آسیبی اتومبیل‌ها را به نحو احسن شستشو می‌دهند. کیفیت و سرعت ارائه خدمات نیز امر شایان توجهی است که اغلب مشتریان روی آن متمرکز هستند.  حال که بحث خدمات شد، باید اشاره کنیم که بهترین کارواش‌ها روی تنوع و کیفیت خدمات، مانور خاصی می‌دهند.

البته که میزان رضایت مشتریان از کارواش‌ها تنها به خدمات آن‌ها مربوط نیست و نحوه برخورد با مشتری و تعامل سازنده با وی امری تأثیر گذار است. به طور مثال کارواشی که علاوه بر پرسنل خوش‌برخورد، از شیوه‌های ارتباطی چون ارسال پیامک بهره می‌گیرد، به مراتب مورد توجه بیشتری قرار دارد.


در اخر امیدواریم که این مقاله در مورد بهترین کارواش های کرج برای شما دوستان عزیزم مفید واقع شده باشد و از ان بهره ببرید.

به یاد داشته باشید که از دیگر مقاله ها و پست های سایت در کرج کجاست نیز بازدید کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *