در کرج کجاست


بهترین رستوران های کرج کدام‌اند؟

صادقانه باید بگویم که تهیه یک فهرست از بهترین رستوران های کرج وظیفه‌ای ساده ای نیست؛ به این دلیل که هر فرد با توجه به وضعیت‌ها و سلیقه ی شخصی خود، تعریف مختصری از یک رستوران عالی دارد. اگر شما به نظرات کاربران در پلتفرم‌های مختلف فضای مجازی نگاه کنید، این حقیقت را به خوبی درک خواهید کرد.

در این زمینه، یک ردپای مهم‌تر به چشم می‌خورد. یعنی اینکه تعدادی از رستوران‌ها به دلیل سابقه‌های درخشان محبوبیت بسیاری به دست آورده‌اند، روز به روز در میان رقابت‌های شدید، به افزایش شهرت و شناخته شدگی خود ادامه می‌دهند. این رستوران‌ها با استقبال همیشگی مردم و تأیید عمومی، به طور مداوم در فهرست بهترین‌ رستوران های کرج جای دارند.

اینجاست که ما به برسی و تحقیقات بهترین رستوران های کرج میپردازیم. می‌خواهیم با توجه به این تحلیل‌ها و تجربه های شخصی خودمان به شما لیستی از بهترین رستوران‌های کرج را ارائه دهیم. این فهرست، به عنوان یک راهنمایی کلی برای شناخت و تجربه‌ی غذاهای متنوع، به شما کمک می‌کند تا انتخابی مناسب برای خود داشته باشید.

توجه داشته باشید از گذاشتن منو به دلیل تغییرات قیمت پرهیز شده است!

10 تا از بهترین رستوران های کرج
10 تا از بهترین رستوران های کرج

1- رستوران ارکیده مهستان

اگر دوست دارید در مورد بهترین رستوران‌ های کرج صحبت کنیم، به نظر من رستوران ارکیده یکی از انتخاب‌های بی‌نظیر است. من با توجه به اطلاعاتی که دارم، باید بگم که رستوران ارکیده با چند شعبه در استان البرز و تهران فعالیت می‌کند، و از این شعبه‌ها، شعبه مهستان به عنوان یکی از بهترین‌ها در کرج معتبر است.

یک نکته جالب این است که ارکیده مهستان تنها رستوران گردان کرج است، پس نیازی به انتخاب میز برای بهره‌برداری از چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای که ارائه می‌کند، ندارید.

همچنین ارکیده مهستان امکانات زیادی از جمله محیط بازی برای کودکان، آلاچیق در فضای باز، موسیقی زنده و کافه دارد. اگر قصد داشتید تو آخر هفته به این رستوران مراجعه کنید، بهتر است یکم زودتر بروید، چون احتمال روز های پر ترافیک و میز های شلوغ وجود دارد که نشان دهنده ی شهرت و کیفیت این رستوران است.

ناگفته نماند که کباب‌های ارکیده مهستان ویژه و خوشمزه‌اند، مخصوصا کباب شاندیزشون. اگر قصد دارید منوی این رستوران رو بررسی کنید، حتما حواستون به منوی کباب ها هم باشد.

ادرس و اطلاعات تماس رستوران ارکیده مهستان به شرح زیر می‌باشد

  • آدرس رستوران ارکیده مهستان:  استان البرز، کرج، حسن‌آباد، بلوار نبوت

  • ساعت کاری رستوران ارکیده مهستان:  11:30 تا 00:00

  • تلفن رستوران ارکیده مهستان:  02632560514

  • غذای محبوب رستوران ارکیده مهستان:  انواع کباب (خصوصاً کباب شاندیز)

رستوران ارکیده از بهترین رستوران های کرج
رستوران ارکیده مهستان از بهترین رستوران های کرج
رستوران ارکیده از بهترین رستوران های کرج
رستوران ارکیده از بهترین رستوران های کرج
منوی رستوران ارکیده مهستان کرج
منوی رستوران ارکیده مهستان کرج

2- رستوران روما

افتخار دارم تا درباره‌ی تجربیاتم از رستوران بین‌المللی روما شما را مطلع سازم. این مجموعه با بیش از چهار دهه تجربه، به اسم یکی از مقاصد معتبر و یکی از بهترین رستوران های کرج معرفی می‌شود.

تنوع بی‌نظیر منوی غذایی در رستوران روما، یکی از جذابیت‌های بارز این مکان است. از غذاهای ایرانی سنتی تا طعم‌های بین‌المللی، همه در اینجا بدون شک یافت میشوند. از جانب خود، تجربه لذت‌بخش مصرف چلوکباب‌های تازه و خورش‌های متنوع از جمله تجربه‌هایی بوده که همیشه به یادم می‌ماند و برای من از بهترین رستوران های کرج است.

محیط آرامش‌بخش و شیک رستوران، مکملی مطلوب برای تجربه‌ی شما از خوردن در کنار خانواده و دوستان محترم می‌باشد. دسترسی به اینجا در تمامی روزهای هفته، بخشی از اعتبار این رستوران می‌باشد.

یکی از دلایل شناخته شدن رستوران روما به عنوان بهترین مقصد خوراکی در کرج، رفتار حرفه‌ای و دلنشین کارکنان آن می‌باشد. با تجربه‌ی بی‌نقص در ارتباط با مشتریان، این رستوران توانسته است اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب نماید. تعداد بزرگ کارکنان در اینجا، علاوه بر اینکه شاهد تعهد آنان به خدمت به موقع است، نشان‌دهنده‌ی اهمیتی است که اینجا به تجربه‌ی مهمانان خود می‌دهد.

آدرس و اطلاعات تماس رستوران روما به شرح زیر می‌باشد

  • ساعت کاری رستوران روما: از ساعت 11:30 تا 23:00

  • تلفن رستوران روما: 02634425002 و 02634424006

  • آدرس رستوران روما: کرج، بلوار موذن، روبروی درب دانشگاه آزاد

  • اینستاگرام رستوران روما: @roma.foood

  • وب‌سایت رستوران روما: romafood.ir

در پایان، غذای مورد علاقه‌ی مشتریان در رستوران روما، استیک‌ها و پیتزاها می‌باشند. امیدوارم که تجربه‌ی بسیار خوبی را در این رستوران مشهور واقع در کرج ببرید.

رستوران روما از بهترین رستوران های کرج
رستوران روما از بهترین رستوران های کرج
منوی رستوران روما کرج با قیمت
منوی رستوران روما کرج با قیمت
رستوران روما از بهترین رستوران های کرج
رستوران روما از بهترین رستوران های کرج
رستوران روما از بهترین رستوران های کرج
رستوران روما از بهترین رستوران های کرج

3- رستوران ایتالیایی سزار

دوستان عزیزم، اگر دنبال یه جای خوب برای خوردن فست‌فود در کرج هستید، حتماً باید به رستوران ایتالیایی سزار سر بزنید. اینجا جزو بهترین‌ رستوران های کرج است و من خودم تجربه‌ای لذت‌بخش از این مکان داشتم.

در این رستوران، واقعاً انواع پیتزاهای ایتالیایی با طعم واقعی و همچنین پاستاهای تازه و خوشمزه رو سرو می‌کنند. حتی اگر به سالاد یا برگر علاقه دارید، همه چیز با کیفیت بالا و قیمت‌های مناسب موجود است.

یک نکته ی خیلی مهم و قابل توجه، رفتار دوستانه و بسیار خوب کارکنانش بوده است. این نکته در تمام نظرات کاربران دیده میشود و برای خود من هم ثابت شده است.

علاوه بر این، رستوران ایتالیایی سزار یک شعبه جدید هم در منطقه چیتگر تهران افتتاح کرده است. پس اگه دوست دارید در تهران هم از غذاهای خوشمزه‌شون لذت ببرید، می‌توانید به اونجا هم سر بزنید.

ادرس و اطلاعات تماس رستوران ایتالیایی سزار به شرح زیر می‌باشد

  • ساعت کاری رستوران ایتالیایی سزار: از ساعت 12:00 تا 00:00

  • آدرس رستوران ایتالیایی سزار: زمین‌های انصاری، ضلع جنوبی میدان والفجر

  • تلفن رستوران ایتالیایی سزار: 02634200403

  • اینستاگرام رستوران ایتالیایی سزار: @sezar_restaurant

غذای مورد علاقه اکثریت مشتریان از رستوران ایتالیایی سزار پاستاها، استیک‌ها و پیتزاهای خوشمزه‌شون است و امیدوارم مثل خودم از این رستوران بی نظیر در کرج لذت ببرید.

رستوران ایتالیایی سزار از بهترین رستوران های کرج
رستوران ایتالیایی سزار از بهترین رستوران های کرج
رستوران ایتالیایی سزار از بهترین رستوران های کرج
رستوران ایتالیایی سزار از بهترین رستوران های کرج
رستوران ایتالیایی سزار از بهترین رستوران های کرج
تصویری از غذا های متفاوت رستوران ایتالیایی سزار

4- کافه رستوران پلاس کرج

کافه رستوران پلاس یک رستوران خوب در عظیمیه کرج است که به عنوان یکی از قدیمی‌ترین رستوران های این منطقه شناخته می‌شود.

اگر در بین رستوران های خوب در کرج به دنبال جایی برای صبحانه خوردن می‌گردید، رستوران پلاس یکی از بهترین گزینه‌هاست. منوی متنوع نوشیدنی در بخش کافه‌ این رستوران و گوناگونی صبحانه‌های ایرانی و خارجی، مشتریان بسیاری را در ساعات صبح به این رستوران جذب می کند.

اقلام منوی این رستوران خوب در عظیمیه، به قیمت متوسط سرو می‌شوند. لازم به ذکر است این رستوران از دو طبقه تشکیل شده است که در طبقه پایین آن سیگار کشیدن ممنوع است.

اگر در روزهای آخر هفته به پلاس می‌روید، بهتر است میز خود را از قبل رزرو کنید.

ادرس و اطلاعات تماس رستوران پلاس کرج به شرح زیر می‌باشد

  • ساعت کاری رستوران پلاس کرج:  8:30 تا 00:00

  • آدرس رستوران پلاس کرج:  کرج، عظیمیه، ضلع جنوب شرقی میدان گلستان

  • تلفن رستوران پلاس کرج:  02632500000

  • اینستاگرام رستوران پلاس کرج:  restaurant_plus_azimieh@

  • غذای محبوب رستوران پلاس کرج: کباب بره و انواع استیک

امیدوارم در رستوران پلاس کرج اوقات خوبی داشته باشید.

رستوران پلاس از بهترین رستوران های کرج
رستوران پلاس از بهترین رستوران های کرج
رستوران پلاس از بهترین رستوران های کرج
رستوران پلاس از بهترین رستوران های کرج
رستوران پلاس از بهترین رستوران های کرج
تصویری از غذای رستوران پلاس کرج

5- باغ رستوران نویان کرج

این باغ رستوران یکی از بهترین رستوران های کرج واقع در مهرشهر است که طراحی زیبای آن در فضای باز، زبانزد خاص و عام است و از مهمترین ویژگی های این رستوران، تنوع منوی ان است.

پرطرفدارترین سفارش‌های نویان شامل شیشلیک، انواع پیتزا و استیک می‌شود اما در منوی این رستوران سالاد، پیش‌غذای ایرانی و خارجی، پاستا و فست فود نیز طرفداران بسیاری دارد.

علاوه بر تمام این‌ها یک کافه هم در رستوران نویان وجود دارد که دمنوش‌های بی‌نظیری دارد. اگرچه نویان سفارشات بیرون بر هم دارد، اما اگر زیبایی محیط آن را ببینید حتی اگر گرسنه هم نباشید جذب طراحی معرکه ی این رستوران میشوید.

فضای سبز و آرام این رستوران، یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیتش بین مشتریان است. در تمام قسمت های این فضای باغ‌گونه، آلاچیق‌های مرتب و تمیز قرار گرفته‌اند که تمام آن‌ها از امکاناتی همچون کولر و بخاری برخوردار هستند و در روزهای عادی معمولاً جمعیت زیادی در آن‌ها دیده نمی‌شود.

ترکیب طبیعت، موسیقی زنده، غذای با کیفیت و پرسنل صمیمی، سالهاست نویان را در لیست بهترین رستوران های کرج نگه داشته است.

آدرس و اطلاعات تماس باغ رستوران نویان به شرح زیر می‌باشد

  • ساعت کاری باغ رستوران نویان:  11:00 تا 23:30

  • آدرس باغ رستوران نویان:  کرج، مهرشهر، ابتدای چمن۲

  • تلفن باغ رستوران نویان:  02636118 و 02633417000

  • اینستاگرام باغ رستوران نویان: noyan.restaurant

  • غذای محبوب باغ رستوران نویان:  چلوگردن و فرنگی، پیتزا

غذاهای ایرانی مثل خوراک‌های چلوگردن و پیتزا های این رستوران به شدت پیشنهاد میشود. با این تنوع، اطمینان حاصل می‌شود که هر مهمانی با هر سلیقه‌ای می‌تواند از سفره‌ی این رستوران بهره‌برداری نماید.

رستوران نویان از بهترین رستوران های کرج
رستوران نویان از بهترین رستوران های کرج
رستوران نویان از بهترین رستوران های کرج
رستوران نویان از بهترین رستوران های کرج
رستوران نویان از بهترین رستوران های کرج
نمای داخلی عالی رستوران نویان کرج
رستوران نویان از بهترین رستوران های کرج
الاچیق های معرکه ی باغ رستوران نویان کرج

6- رستوران چنین کرج

رستوران چنین یک جای واقعاً دلنشین است و واقعا لیاقت وجود در لیست بهترین رستوران های کرج را دارد. از تجربه‌ی شخصی خودم باید بگم که مانند رستوران‌های نویان و روما، یک منوی خوشایند و متنوع دارد. واقعاً هر کسی از اینجا خوشش میاد؛ چرا که منوی اینجا انقدر گوناگون است که تمام سلیقه‌ها رو پوشش می‌دهد.

واقعاً عاشق ساعت‌های صبح و میان‌وعده این رستوران میشوید. دمنوش ها، قهوه‌ها و چای‌های اینجا اصلاً قابل مقایسه با کافه‌های معمولی نیست. از بین موارد ذکر شده دمنوش های رستوران چنین را خیلی پیشنهاد میکنم.

یک نکته ی خیلی خاص در مورد این رستوران امکان صحبت با سرآشپز در مورد الرژی های شخصی خود است که سفارش ها به نحوی تهیه میشوند که مشکلی برای مشتری نداشته باشد.

در کنار خصوصیات عالی رستوران چنین باید حتما به شما در مورد تخفیف های 10 درصدی این رستوران در روز های شنبه و سرو چای رایگان در روز های یکشنبه بگویم که از نظر من بسیار عالی است.

ادرس و اطلاعات رستوران چنین کرج به شرح زیر می‌باشد

  • ساعت کاری رستوران چنین:  12:30 تا 23:00

  • آدرس رستوران چنین:  جهانشهر، خیابان استانداری، روبروی خیابان زهره

  • تلفن رستوران چنین:  02634217217 و 02634216377

  • اینستاگرام رستوران چنین: cheninrestaurant@

  • غذای محبوب رستوران چنین:  ایرانی، چلوکباب برگ و دریایی، شاه میگو بوشهری

امیدوارم که اطلاعات برای شما عزیزان مفید بوده باشه و اوقات خوبی را برای شما در این رستوران عالی ارزومندم.

رستوران چنین از بهترین رستوران های کرج
رستوران چنین از بهترین رستوران های کرج
رستوران چنین از بهترین رستوران های کرج
رستوران چنین کرج از بهترین رستوران های کرج
رستوران چنین از بهترین رستوران های کرج
رستوران چنین از بهترین رستوران های کرج

7- کافه رستوران سرآشپز کرج

برای یک دورهمی دوستانه و صمیمی جایی بهتر از رستوران سراشپز نیست! یک مکان خیلی دلنشین که به غیر از غذا های عالی، یک کافه ی بسیار عالی هم هست که به خوبی از دوست و مهمانتان پذیرایی کنید.

رستوران سرآشپز از نما، ورودی و فضای داخلی بسیار زیبایی برخوردار است و در ساختمان این رستوران یک تراس بسیار زیبا وجود دارد تا لحظات خیلی زیباتری داشته باشید.

کترینگ این مجموعه عهده‌دار سفارش‌های بیرون بر بسیاری است و با استفاده از ان میتوانید بدون دردسر و صرف انرژی از سفارش های بیرون بر این مجموعه استفاده کنید.

شاید یکی از دلایلی که رستوران سر آشپز در دسته بهترین رستوران های کرج قرار گرفته است، سابقه درخشانش باشد. این رستوران بیش از دو دهه است که رفت‌وآمد گردشگران و اهالی کرج را به خود می‌بیند. غذاهایی که اکیداً پیشنهاد می‌کنیم در سرآشپز میل کنید، کباب‌های آن است. 

ادرس و اطلاعات کافه رستوران سراشپز کرج به شرح زیر می‌باشد

  • ساعت کاری رستوران سرآشپز:  8:45 تا 22:30

  • آدرس رستوران سرآشپز:  بلوار جمهوری جنوبی ، بین میدان سپاه و میدان والفجر

  • تلفن رستوران سرآشپز: 02632733360

  • سایت رستوران سرآشپز:  sarashpazkaraj.com

  • اینستاگرام رستوران سرآشپز:  sarashpaz.karaj@arman

  • غذای محبوب رستوران سرآشپز:  کباب برگ، باقالی پلو، کباب بره

امیدوارم از بازدیدتان از کافه رستوران سراشپز حسابی لذت ببرید.

کافه رستوران سراشپز از بهترین رستوران های کرج
نمای بیرونی کافه رستوران سراشپز از بهترین رستوران های کرج
کافه رستوران سراشپز از بهترین رستوران های کرج
کافه رستوران سراشپز از بهترین رستوران های کرج
کافه رستوران سراشپز از بهترین رستوران های کرج
تصویری از محیط کافه ی رستوران سراشپز

8- کافه رستوران پارادیزو

پارادایزو، یک واحد رستوران برجسته در منطقه عظیمیه شهر کرج، با آغاز سال 1396 به افتتاح رسید.

این مجموعه رستوران تحت مدیریت آقای امیرحسین آرمان است که در برخی از روزها احتمالاً آقای آرمان نیز در محل حضور دارند.

یکی از جوانب مهم ترین دلایل شهرت پارادایزو، محیط دلنشین و دوستانه‌ای است که در اینجا فراهم شده و همچنین معروف به بهترین پیتزاهای شهر می‌باشد. دیگر ویژگی مهم اینجا، روابط صمیمانه و متعامل با مهمانان توسط کادر پرسنل مجرب است.

این رستوران دارای دو فضای داخلی و خارجی زیبا و دلنشین است، که هر دو با طراحی منحصر به فرد خود، جذابیت دارند. به علاوه، طعم و مزه دلپذیر نوشیدنی‌های دست‌ساز نیز از دیگر ویژگی‌های شناخته شده این مجموعه است.

ادرس و اطلاعات تماس رستوران پارادیزو به شرح زیر می‌باشد

  • ساعت کاری رستوران پارادیزو:  12:00 تا 17:00 و 19:00 تا 24:00

  • آدرس رستوران پارادیزو:  کرج، عظیمیه، بین میدان مهران و گلستان، بعد از گلستان چهارم

  • تلفن رستوران پارادیزو:  32543770 و 32563007 و 325630

  • اینستاگرام رستوران پارادیزو:  paradiso_karaj

امیدوارم از بازدیدتان از کافه رستوران پارادیزو لذت ببرید.

منوی کافه رستوران پارادیزو از بهترین رستوران های کرج
تصویری از منوی قدیمی کافه رستوران پارادیزو
کافه رستوران پارادیزو از بهترین رستوران های کرج
نمای بیرونی کافه رستوران پارادیزو
کافه رستوران پارادیزو از بهترین رستوران های کرج
یکی از غذا های معروف کافه رستوران پارادیزو

 9- کافه رستوران سیب 

رستوران کافه سیب نیز از جمله گزینه‌های بهترین رستوران‌های کرج است. این رستوران با ارائه غذاهای با کیفیت و با قیمت مناسب، جایگاه ویژه‌ای در قلب مهرشهر کرج به دست آورده است.

کافه رستوران سیب نخستین بار به عنوان یک مغازه کوچک شروع به کار کرد، اما به دلیل خدمات حرفه‌ای و کیفیت برتر، به سرعت تبدیل به یک مقصد برجسته برای انواع مشتریان شد. در حقیقت، این رستوران تبدیل به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای علاقه‌مندان به سفره‌های لذیذ در مهرشهر کرج گردیده است.

دکوراسیون مدرن و زیبای کافه رستوران سیب با گل‌ها و گیاهانی که در نقاط مختلف قرار گرفته‌اند، به فضای آرام و دلنشینی تبدیل شده است. جزییات تزئینی اینجا به ویژه به احساس طراوت و صفا در محیط کمک می‌کنند.

منوی گوناگون کافه رستوران سیب، شامل تنوعی از فست‌فودها و غذاهای سنتی، این رستوران را به یک مقصد جذاب برای همه ی سلیقه ها و ذائقه ها تبدیل کرده است. اگر تصمیم دارید در آخر هفته به اینجا سر بزنید، بهتر است قبل از رفتن، میز و محصولات دلخواه خود را رزرو کنید تا از صرف زمان اضافی در انتظار جلوگیری کنید؛ زیرا در ایام اخر هفته و تعطیلات ، معمولاً کافه سیب پر از مشتاقان غذا می‌شود.

ادرس و اطلاعات تماس کافه رستوران سیب به شرح زیر می‌باشد

  • ساعت کاری رستوران سیب:  12:00 تا 23:30

  • آدرس رستوران سیب:  مهرشهر، بلوار شهرداری، نبش خیابان۲۲۳

  • شماره تلفن رستوران سیب:  02633417003

  • اینستاگرام رستوران سیب:  apple.foodland 

  • غذای محبوب رستوران سیب:  انواع پیتزا

از نظرم اصلا از رفتن به این کافه رستوران دریغ نکنید و حداقل یک بار امتحانش کنید.

کافه رستوران سیب از بهترین رستوران های کرج
نمای داخلی کافه رستوران سیب کرج
کافه رستوران سیب از بهترین رستوران های کرج
تصویری دیگر از نمای داخلی کافه رستوران سیب
کافه رستوران سیب از بهترین رستوران های کرج
تصویری دیگر از دکوراسیون کافه رستوران سیب

 10- رستوران حس نو

یکی دیگر از رستوران های کرج که نمی‌توانید از آن چشم‌پوشی کنید، رستوران حس نو است. از نظر تجربیات و نقدهای کاربران مختلف، این رستوران جایی است که واقعاً ارزش تجربه دارد.

حضور گرم و پرشور مردم در رستوران حس نو، به‌ویژه در روزهای پایان هفته، نشانه‌ای از محبوبیت بی‌نظیر این مکان است. به وضوح، اینجا به یکی از علائم رستوران‌های عالی در کرج تبدیل شده است؛ یعنی شلوغی زیاد در آن که این همیشه یک نشانه از کیفیت و محبوبیت است.

در رستوران حس نو، منوی ایتالیایی با انواع پیتزا و غذاهای ایتالیایی چشمگیری دارد که بهترین مواد اولیه و طعم‌های اصیل را به شما ارائه می‌دهد. اما از همه مهم‌تر، یک پیشنهاد شدید برای تجربه در این رستوران، سفارش سالاد سزار آن است. این سالاد به ویژه به عنوان جواهری در میان سایر اقلام منو، توانسته است دلهای میهمانان را به خود جلب کند و از میان سایر گزینه‌ها برتری خود را به اثبات برساند و من شخصا این سالاد را به همه ی شما دوستان عزیزم پیشنهاد میکنم.

ادرس و اطلاعات تماس رستوران حس نو به شرح زیر می‌باشد

  • ساعات کاری رستوران حس نو:  12:00 تا 23:30

  • آدرس رستوران حس نو:  کرج، مهرشهر، بلوار دانش شرقی، بن بست سیب

  • شماره تلفن رستوران حس نو:  02633420280

  • آدرس اینستگرام رستوران حس نو:  newsense_resturant

  • غذای پیشنهادی رستوران حس نو:  سالاد سزار

این رستوران نیز دست کمی از موارد قبلی ندارد و مقام حود را در بین بهترین رستوران های کرج حفظ میکند.

رستوران حس نو از بهترین رستوران های کرج
نمای داخلی رستوران حس نو از بهترین رستوران های کرج
منوی رستوران حس نو از بهترین رستوران های کرج
تصویری از منوی رستوران حس نو
رستوران حس نو از بهترین رستوران های کرج
تصویری از غذای رستوران حس نو

بهترین رستوران های کرج با موسیقی زنده

  • سفره خانه سنتی و رستوران آریا کرج

  • باغ رستوران دهکده کرج

  • رستوران ارکیده جاده چالوس

  • باغ رستوران نویان

  • رستوران ارکیده مهستان

  • رستوران یوسف کرج

  • رستوران میرزایی کرج

  • رستوران حاج عباس کرج

  • رستوران مستر دیزی کرج

  • اکبر جوجه کرج

  • باغ رستوران مهتاب کرج


خداحافظی

در اخر باید خدمت شما دوستان عزیزم بگویم قبل از هر چیز، انتظارات شما از یک رستوران و سلیقه شخصی شما مهم است؛ به عبارت دیگر، چه معیارهایی برای یک رستوران مهم می‌دانید؟ این مسئله می‌تواند متنوع باشد؛ اغلب وقت‌ها نمی‌توانید همه ویژگی‌های مثبت را در یک رستوران واحد پیدا کنید. با این حال، در لیست بهترین رستوران‌ های کرج، احتمالاً می‌توانید رستوران برتر مورد علاقه‌تان را پیدا کنید.

امیدوارم اطلاعات این نوشته مورد توجه شما بوده باشد و برای شما مفید باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *